Vi ønsker at alle gæster får en behagelig oplevelse hos Jorcks Bistro. For at sikre dette følger her en række praktiske informationer og generelle retningslinjer.
Velkommen!
Du kan tilgå Jorcks Bistro fra følgende indgange:
Bistroen finder du på 4. sal. Se tegningen for flere detaljer. Uden for køkkenets åbningstider skal du bruge nøglebrik for at få adgang via opgang 1B og Skindergade 31. Adgang gennem opgang 1C kræver altid nøglebrik.
Bestil take-away via appen "Cheval Blanc kantiner". Din bestilling kan afhentes fra kl. 13:00 i de opstillede køleskabe.
Der er videoovervågning ved indgangen til Bistroen og ved take-away køleskabene. Optagelser slettes automatisk efter 30 dage.
Spisesalen, toiletterne, møderummene og gangarealerne rengøres hver hverdag fra kl. 04:30 - 07:00.
Spisesalen kan lånes til firma- eller kundearrangementer. Tidspunkt og evt. forplejning aftales direkte med personalet i kantinen.
Hvis der ønskes alternativ bordopstilling i spisesalen, kan dette gøres for kr. 4.230 ekskl. moms. Book min. 1 uge i forvejen. For nærmere aftale kontakt Peter Sandberg-Andersen fra Jorcks Ejendomsselskab på tlf. 5166 5661 el. mail psa@jorck.dk
Se forskellige bordopstillinger nedenfor:
Tagterrassen er tilgængelig for alle lejere i Jorcks Passage samt kantinebrugere fra Jorcks Ejendomsselskabs nærliggende ejendomme. Tagterrassen kan bruges til kaffe-, frokost- og rygepauser samt forskellige events. Arrangementer skal godkendes af Jorcks Ejendomsselskab senest en uge før afholdelse. Terrassen kan ikke bruges eksklusivt og skal være åben for alle.
Grundet nedstyrtningsfare ved blæst/storm, må der ikke opsættes parasoller eller andre effekter på tagterrassen. Det er alene Jorcks Ejendomsselskab som må sætte stole, bænke og andet inventar op på tagterrassen.
Adgang: Tagterrassen er et lukket område, og der kræves nøglebrik for adgang. Nøglebrikker udleveres til hver enkelt lejer. Husk at sikre, at dørene er lukket efter brug.
Støjgener: Støjende adfærd, som forstyrrer øvrige lejere og naboer, er ikke tilladt. Vær særligt opmærksom på, at naboejendommen bruges som bolig.
Renholdelse: Hver bruger er ansvarlig for at rydde op efter sig selv, så tagterrassen altid er ryddelig og ren. Stole og borde skal sættes på plads, og større mængder affald skal afleveres i affaldscontainere i gården. Der udføres ikke glatførebekæmpelse, så vær forsigtig i sne, frost og regnvejr.
Rygning: Rygning er tilladt på tagterrassen, men ikke i opgange eller indendørs fællesarealer. Skodder skal smides i de opstillede askebægre, og der må ikke være risiko for ildspåsættelse.
Grill: Grillning er ikke tilladt på tagterrassen, inklusiv brug af engangsgrill, grillkul eller optændingsvæske.
Fyrværkeri: Fyrværkeri må ikke affyres fra tagterrassen.
Overholdelse af husordenen: Hvis en lejer gentagne gange misligholder sine forpligtelser ifølge husordenen, kan det medføre eksklusion fra brugen af tagterrassen for det pågældende lejemål.
Ændringer i husordenen: Denne husorden er gældende fra 1. juni 2024 og kan ændres af Jorcks Ejendomsselskab med dags varsel.
Sådan booker du et mødelokale hos Jorcks Bistro:
Log ind på Loopbooking:
Integration til Outlook-kalender:
Når bookingformularen er udfyldt, vil der blive sendt en mail til mødedeltagerne med en vedhæftet fil. Denne fil kan åbnes for at opdatere Outlook-kalenderen.
Onlinemøder:
Hvis der ønskes et onlinemøde fra skærmen i mødelokalet, skal mødet også bookes i Microsoft Teams for deltagerne og mødelokalet. Tilføj mødelokalet til MS Teams mødeinvitationen ved at bruge mødelokalets mailadresse: